طحا المرج ديرب نجم شرقية (طحا نت )تصميم عونى عماشة المحامى
سجل معاناااا فى موقع طحا نت
تحيات
عونى عماشة

طحا المرج ديرب نجم شرقية (طحا نت )تصميم عونى عماشة المحامى


 
الرئيسيةالتسجيلدخول
عونى عماشة المحامى مصمم المنتدى ومحمدحسن عبد العال
  • مكتب عونى عماشة المحامى 3831190
وليد البليهى ابو علاء لخدمات الموبايل3835007
حمدى السيد منصور لخدمات الموبايل
اولاد زاهر لخدمات المحمول
معرض النور للادوات المنزلية ادارة محمدعيد3836771
مكتب النور للمقاولات ادارة عصام عيد 0102710013
صيدلية الدكتور محمد علوان
محمد فتوح للادوات الكهربائية
على الغنيمى للديكورات
كافيه نت جمال شبايك
اولاد حسين للادوات المنزلية ادارة عمرو وعلاء حسين
كافبه نت حسن عيد
هانى ابومندور للادوات المنزلية
كوافير رجالى علاء رشوان حى الجامع الكبير
كوافيرحريمى فساتين زفاف ليالى حنين ادارة مصطفى ذكى
سوبر ماركت محمد مصطفى ليصة
العمدة لخدمات المحمول
السيد البيه لخدمات الكمبيوتر والمحمول
سوبر ماركت اولاد فرج ادارة على السيد
تجارة الجملة ماركت هشام فرج
خالدامبابى لتجارة السجاد والموكيت حى الجامع الكبير
فرقة الاحلام الموسيقية السيد البركاوى
احدث صيحة فى عالم الملابس اولاد شومان
احمد العراقى لصيانة الكمبيوتر والنت
شكر خاص لعائلة شرف الدين لمساهمتهم فى الموقع
ناصر فتوح للدهانات بالمواصفات الحديثة 0161413842
Dj دى جى بوحة ادارة بوحة و احمد شرف
الرسام على سراج الدين 0126177859
مصطفى الشرة لبيع وصيانة اجهزة الكمبيوتر
سنترال الشاذلى لخدمات المحموووووول ت 3836430-
هانى الشاذلى لخدمات المحمول 0186331415
ايمن الشاذلى للمقاولات العامة والتوريدات
المهندس احمد محمد خليل كافة اعمال الكهرباء والتكييف وكاميرات مراقبه
والتكييف وكاميرات مراقبه 00962796747242
شركة الاصدقاء للادوات الصحية
ادارة ياسر جماز و صبرى جلال وبيبو
0109194714-0108533474-104990901
السيد داوود للخدمات الدش
مرحبا بالزوار

.: عدد زوار طحا نت 7256 :.

بحـث
 
 

نتائج البحث
 
Rechercher بحث متقدم
عونى عماشة المحامى

مكتب عونى عماشة المحامى

 عضو اتحاد المحامين العرب


المواضيع الأخيرة
» الأستاذ الدكتور محمد نجيب علام
خسارة يا بلد Icon_minitimeالثلاثاء 28 مارس 2017, 12:00 am من طرف ريماس

» الأستاذ الدكتور محمد نجيب علام
خسارة يا بلد Icon_minitimeالجمعة 15 مايو 2015, 6:31 pm من طرف ريماس

» أحد أعظم رواد جراحات الكلى والمسالك البوليه
خسارة يا بلد Icon_minitimeالأربعاء 20 فبراير 2013, 7:48 am من طرف ريماس

» كل سنة وانتم طيبين ورمضان كريم
خسارة يا بلد Icon_minitimeالإثنين 23 يوليو 2012, 5:03 pm من طرف الحاجة فرحه

» فى عنيكى بحور حنيه فتحى عبدالله
خسارة يا بلد Icon_minitimeالسبت 17 سبتمبر 2011, 12:56 pm من طرف GAMAL ABDELHAY

» اليوم نختم على أفواههم وتكلمنا أيديهم وتشهد أرجلهم بما كانوا يكسبون)
خسارة يا بلد Icon_minitimeالسبت 17 سبتمبر 2011, 12:44 pm من طرف GAMAL ABDELHAY

» اليوم نختم على أفواههم وتكلمنا أيديهم وتشهد أرجلهم بما كانوا يكسبون)
خسارة يا بلد Icon_minitimeالسبت 17 سبتمبر 2011, 12:44 pm من طرف GAMAL ABDELHAY

»  الأدويه النبويه .
خسارة يا بلد Icon_minitimeالسبت 17 سبتمبر 2011, 12:42 pm من طرف GAMAL ABDELHAY

» متى تظهر رقــــــــــــــــــة قلب المؤمن؟
خسارة يا بلد Icon_minitimeالسبت 17 سبتمبر 2011, 12:41 pm من طرف GAMAL ABDELHAY

حبيبى يارسول الله
قاطعوا المنتجات الدنماركية
مبرووك للسيد البيه
مبرروك للعضو سيد البيه لحصولة على المركز الاول فى المنتدى مع تحيات ادارة المنتدى
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
السيد البيه
خسارة يا بلد Vote_rcapخسارة يا بلد Voting_barخسارة يا بلد Vote_lcap 
عونى
خسارة يا بلد Vote_rcapخسارة يا بلد Voting_barخسارة يا بلد Vote_lcap 
اسامه عثمان
خسارة يا بلد Vote_rcapخسارة يا بلد Voting_barخسارة يا بلد Vote_lcap 
سليمان شبايك
خسارة يا بلد Vote_rcapخسارة يا بلد Voting_barخسارة يا بلد Vote_lcap 
عونى عماشة
خسارة يا بلد Vote_rcapخسارة يا بلد Voting_barخسارة يا بلد Vote_lcap 
م احمد خليل
خسارة يا بلد Vote_rcapخسارة يا بلد Voting_barخسارة يا بلد Vote_lcap 
طارق عبد الغفار
خسارة يا بلد Vote_rcapخسارة يا بلد Voting_barخسارة يا بلد Vote_lcap 
محمود شرف الدين
خسارة يا بلد Vote_rcapخسارة يا بلد Voting_barخسارة يا بلد Vote_lcap 
ابراهيم ابو بطه
خسارة يا بلد Vote_rcapخسارة يا بلد Voting_barخسارة يا بلد Vote_lcap 
أحمد برهومة
خسارة يا بلد Vote_rcapخسارة يا بلد Voting_barخسارة يا بلد Vote_lcap 
احصائيات
هذا المنتدى يتوفر على 369 عُضو.
آخر عُضو مُسجل هو ahmed.mohammedraof فمرحباً به.

أعضاؤنا قدموا 3411 مساهمة في هذا المنتدى في 2432 موضوع
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 0 عُضو متصل حالياً 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 0 زائر :: 1 روبوت الفهرسة في محركات البحث

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 32 بتاريخ السبت 22 يونيو 2013, 12:24 am

شاطر
 

 خسارة يا بلد

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
محمد امبابى المحامى



عدد المساهمات : 17
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 27/04/2009
العمر : 39

خسارة يا بلد Empty
مُساهمةموضوع: خسارة يا بلد   خسارة يا بلد Icon_minitimeالإثنين 25 مايو 2009, 1:01 am

الموضوع فى كلمتين يمكن البعض عارفه والبعض الاخر مسمعش عنه المهم سمعت مؤخرا من مصدر انا اثق فيه شخصيا وهو راجل محترم من بلدنا ان فى عضو من اعضاء مجلس اداره مركز شباب طحا المرج قام بابلاغ امن الدولة عن قيام جماعة الاخوان المسلمين الحترمين فى بلدنا بتكريم الايتام فى عيد اليتم وانهاء حفل التكريم وده فكرنى بواحد صحبى كان عضو فى مجلس الاداره وحب يعمل شغل صح فقام عضو بابلاغ امن الدوله وعلمت انه مرشد لامن الدوله يا ترى هايكسب ايه من الى عمله وهل مايفعله وتحريض من شخص اخر يستخدم هذا الشخص كدميه يلعب بها كل هذا انا عرف كويس بس اتمنى ان اخوانى فى المنتدى يكونو فهمهم وعرفو من هو المقصود واتمنى ان عقابه يكون شديد من الله لانه حرم ايتام من فرحتهم حسبى الله ونعم الوكيل ......................................................................
وشكررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررجزيلا
ارجو الرد والمتابعة والمناقشة عايزين نخلى المنتدى حامى عشان يكون مميز وانا فى انتظار اسالتكم وارجو ان يوفقنى الله فى الرد عليهاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
محمود شرف الدين

محمود شرف الدين

عدد المساهمات : 40
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 06/04/2009

خسارة يا بلد Empty
مُساهمةموضوع: اعضاء المركز الموقر   خسارة يا بلد Icon_minitimeالإثنين 25 مايو 2009, 1:32 am



بسم الله الرحمن الرحيم

الموضوع باختصار عن مركز الشباب إن طالما هناك اشخاص مثل هؤلاء الذين هم
مجرد عرائس متحركه تتحرك حسب مايريد الانسان الذى له مصلحه فى تحطيم قوى الشباب في القرية
.
لا حول ولا قوة إلا بالله


إننا نعجز عن نصح هؤلاء المرضى
واصعب مرض هو مرض القلوب .
ولكن نخطوا الخطى الأكيده نحو التقدم.
ولا ندع الأخطاء تدركنا . ثم نلوم غيرنا .
وشكر خاص للأستاذ محمد امبابى
لأنه طالما هناك اشخاص غيورين امثالك فذلك بشارة اكيده نحو تقدم القرية

والله الموفق
ياريت اميلك الخاص يا استاذ محمد
انا امبلى
alfares_msh3@yahoo.com
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
السيد البيه

السيد البيه

عدد المساهمات : 1093
السٌّمعَة : 11
تاريخ التسجيل : 25/04/2009
العمر : 51

خسارة يا بلد Empty
مُساهمةموضوع: رد: خسارة يا بلد   خسارة يا بلد Icon_minitimeالإثنين 25 مايو 2009, 12:39 pm

بسم الله الرحمن الرحيم
( يا أيها الذين امنوا اذا جائكم فاسق بنبأ فتبينو ان تصيبوا قوم بجهاله فتصبحوا على مافعلتم نادمين )
صدق الله العظيم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://el-ahly.com
السيد البيه

السيد البيه

عدد المساهمات : 1093
السٌّمعَة : 11
تاريخ التسجيل : 25/04/2009
العمر : 51

خسارة يا بلد Empty
مُساهمةموضوع: رد: خسارة يا بلد   خسارة يا بلد Icon_minitimeالإثنين 25 مايو 2009, 11:28 pm

بسم الله الرحمن الرحيم
( يا أيها الذين امنوا ان جائكم فاسق بنبأ فتبينو ان تصيبوا قوم بجهاله فتصبحوا على مافعلتم نادمين )

صدق الله العظيم


اردنا تصحيح الاية بسبب خطأ فى المشاركة السابقة حيث كتبت اذا فى المشاركة السابقة بدلا من ان ولله الامر من قبل ومن بعد الاخ محمد امبابى فى المشاركه الماضيهواتى تحدث فيها عن زميل له فى مجلس اداره مركز شباب طحا المرج والذى تطاول فيها على نفس العضو واتهمه اتهام صريح بانه مرشد لامن الدوله وانوه ان هذا الحديث يمكن مسائله الاخ العزيز محمد امبابى قانونيا فى هذا الاتهام خاصه وانه لايملك الدليل على مايقول هو ومن بلغه واحب ان افيد الاستاذ محمد امبابى المحامى المحتر م ان الشخص المتهم برىء تماما مما نسب اليه وكان يجب عليه ان يتبين بالدليل القاطع لان يااخ محمد لا يصح اتخام الناس بالباطل لمجرد وشايه لها اهداف اخرىد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://el-ahly.com
محمد امبابى المحامى



عدد المساهمات : 17
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 27/04/2009
العمر : 39

خسارة يا بلد Empty
مُساهمةموضوع: رد: خسارة يا بلد   خسارة يا بلد Icon_minitimeالإثنين 25 مايو 2009, 11:40 pm

اولا احب اشكر الاخ سيد بسى انا لم اذكر اسماء ورفعك للموضوع ليس من حقك لانى لم اتهم شخص بعينه واحب اعرف الاخ سيد ان هناك تسعة اعضاء اسف اصبحوا ثمانية فقط بسبب امن الدوله وقيل من المبلغ صراحة طبعا انا مبتبلاش على احد ولاكن اقرأ كلامى اولا قبل ان تذكرنى بالفسق فى الاية الكريمة وبمن اخبرنى لانى على علم اكيد انهم ليسوا فاسقين ولكنهم مؤمنين والمثل بيقول العيار الى ميصبش ..................... وايضا بيقولوا فى المثل الى على راسه بطحه اكيد بيحس بيها وانا ايضا لم اذكر اسماء ولن اذكر يرحمنا الله
ارجو عدم رفع حديثى ثانية الا بعد استأذنى لان هذا الموقع لا يخص احد بعينه وانما هو لشباب طحا المرج وشكرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
محمد امبابى المحامى



عدد المساهمات : 17
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 27/04/2009
العمر : 39

خسارة يا بلد Empty
مُساهمةموضوع: رد: خسارة يا بلد   خسارة يا بلد Icon_minitimeالإثنين 25 مايو 2009, 11:49 pm

الاخ العزيز محمود شرف اشكرك على ردك الجميل واحب اعرفك ان اميلى هو mohd2004_55@yahoo.com
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
محمد امبابى المحامى



عدد المساهمات : 17
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 27/04/2009
العمر : 39

خسارة يا بلد Empty
مُساهمةموضوع: رد: خسارة يا بلد   خسارة يا بلد Icon_minitimeالإثنين 25 مايو 2009, 11:59 pm

واحب اضيف للاخ سيداننا فى الاول والخر غيورين على البلد وايضا من الناحيه القانونيه لايضرنى هذا الموضوع فى شئ بسى انا بتكلم من الناحيه الاخلاقيه واريد ان اسأل سؤال انت عرفت مين هو عضو مجلس الاداره لان الى انا سمعت منه الكلام لم يذكرلى اسماء اريد ان اعرفه لو انت تعرفه وانا متأكد انك عرفه لانك اكيد سمعت نفس الكلام وانا اسف على الرد السابق بس انت الى اضطرنى لكده وشكرا على المتابعة والرد
mohd2004_5@yahoo.com
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الجنرال

الجنرال

عدد المساهمات : 3
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 18/05/2009
العمر : 31

خسارة يا بلد Empty
مُساهمةموضوع: خسارة يا بلد   خسارة يا بلد Icon_minitimeالثلاثاء 26 مايو 2009, 1:50 am

بسم الله الرحمن الرحيم


مركز شباب ايه

هو ده اللى هما شاطرين فيه

ابقوا قابلونى لو البلد دى حالها انصحل



alien
What a Face




وداعا مركز الشباب

هو حظنا كدا فى كل المصالح الحكومية اللى فى البلد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
السيد البيه

السيد البيه

عدد المساهمات : 1093
السٌّمعَة : 11
تاريخ التسجيل : 25/04/2009
العمر : 51

خسارة يا بلد Empty
مُساهمةموضوع: رد: خسارة يا بلد   خسارة يا بلد Icon_minitimeالثلاثاء 26 مايو 2009, 2:38 am

الى الاخ العزيز محمد أمبابى انا لا اقصدك بالفسق انما انا حبيت ان اكتب الايه الكريمة حتى تتبين وانتا بتقول انك ماحددش حد بعينة بس كدة موضوعك ناقص لانى مافيش مايثبت من هو الشخص الذى ذكرة ياتذكر بالمستندات من هو هذا الشخص الذى اضر بيوم اليتم وانا والله اخذ منه موقف انما قولك ان هو عضو من اعضاء مركز شباب ان كنت عارفة اثبت بالدليل واحنا فى الاول والاخر اخواتى والخلاف فى الرأى لايفسد للود قضيةوللمرة الالف انا لا اقصدك بال؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://el-ahly.com
محمد امبابى المحامى



عدد المساهمات : 17
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 27/04/2009
العمر : 39

خسارة يا بلد Empty
مُساهمةموضوع: رد: خسارة يا بلد   خسارة يا بلد Icon_minitimeالثلاثاء 26 مايو 2009, 11:03 pm

فى الااول والاخر نحن نعرض المشاكل التى نسمعها من الاخرين ونعرضها والبعض عليه التعليق والجانب هنا اخلاقى وانسانى واشكر الاخ سيد على الرد الجميل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
خسارة يا بلد
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
طحا المرج ديرب نجم شرقية (طحا نت )تصميم عونى عماشة المحامى :: طحــــــــــــــــــا نـــــــــــــــــــــــــت TAHA NET-
انتقل الى: